Hvordan lejer man mødelokaler i København?

19. september 2014 10:47 Erhverv ,

Prøv at sætte dig ind i denne situation: du har din egen virksomhed; den er ikke så stor, måske består den kun af dig selv. Den slags enkeltmandsvirksomheder findes der mange af i Danmark. Du har ikke dit eget kontor ude i byen, men sparer den dyre ekstra husleje væk, og sidder i stedet hjemme på din bopæl eller rundt omkring på caféer og biblioteker – alt efter hvad der passer dig og din arbejdsrytme bedst. Nu sker der så det spændende at du får en henvendelse fra en potentiel kunde. En vigtig én af slagsen der kan betyde alt for din lille virksomhed. Det er den slags kunde, der møder op i jakkesæt og lædermappe og de spørger om I kan mødes på dit kontor? Du har ikke lyst til at de skal komme hjem og sidde om spisebordet hjemme i parcelhuset. Hvad gør du nu?

Her er en anden situation, inden vi kommer til svaret på den første: Du driver en lille succefuld virksomhed i Nordjylland og nu er du blevet bedt om et møde med en meget vigtig potentiel samarbejdspartner fra udlandet. Du har sagt ja, men ved godt at de ikke hverken kan eller gider komme til det nordjyske, så du skal bruge et sted at holde mødet i København, tæt på lufthavnen i Kastrup, hvor de lander. Hvad gør du nu?

Svaret på begge scenarier er naturligvis at du lejer et mødelokale for en dag på en attraktiv adresse i det københavnske. Det verdensomspændende firma Regus tilbyder netop denne service på en række spændende adresser i hovedstaden. Manden fra den første historie, skal nok vælge den flotte gamle bygning i Larsbjørnsstræde i det indre København, mens manden i historie to med fordel kan leje et mødelokale i Ørestaden, tæt på lufthavnen.

Mulighederne er mange for at leje mødelokaler i København og Regus gør det super nemt for dig oven i købet. Personalet står klart til at hjælpe dig og dine andte mødedeltagere med alt hvad I får brug for. Lejer du et mødelokale, følger følgende gratis med: WiFi, flipover, whiteboard og forfriskninger. Du skal altså med andre ord ikke bekymre dig om andet end at afholde mødet og sørge for at du opnår det mål du har med det. Alt det praktiske omkring mødet er der taget hånd om af personer, der har meget større erfaring med den slags end du har.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *